Віртуальна довідка

В нашому блогу "Соло-Тека" працює віртуальна довідкова служба. Звертаючись до неї, Ви можете отримати відповідь на питання, що Вас цікавить, у режимі віддаленого доступу.
Щоб поставити питання, необхідно натиснути "Переглянути мою гостьову книгу", вказати Ваше ім'я, електронну адресу. Питання ставте у довільній формі, відповідь буде розміщена під питанням та надіслана на Вашу електронну адресу.


На ваш запит відповідають фахівці інформаційно-бібліографічного відділу Центральної районної бібліотеки імені Ф.Достоєвського. 
Ми не даємо відповіді на:
  • Комерційні запити
  • Підбір літератури для наукових, дипломних, курсових робіт, рефератів
  • Пошук самих наукових, дипломних, курсових робіт, рефератів
  • Дуже важкі запити, що потребують глибокого пошуку та підключення додаткових джерел інформації, які відсутні в бібліотеці 

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ СЛУЖБОЮ «ВІРТУАЛЬНА ДОВІДКА»

1. Загальні положення

1.1. «Віртуальна довідка» є спеціальною службою ЦРБ імені Ф.Достоєвського. Вона працює у відповідності з Положенням про віртуальну довідкову службу і надає відповіді на питання у режимі віддаленого доступу (через Інтернет).
1.2. На запити відповідають фахівці відділу інформаційно-бібліографічної роботи ЦРБ імені Ф.Достоєвського. 
1.3. Обслуговуються всі користувачі.
1.4. Джерела виконання запитів:
  • традиційний довідково-пошуковий апарат
  • електронний довідково-пошуковий апарат
  • електронний каталог бібліотеки
  • повнотекстові та бібліографічні бази
  • ресурси Інтернет
  • архів виконаних довідок тощо.
2. Права користувачів

2.1. Ставити питання у службі «Віртуальна довідка» мають право лише зареєстровані користувачі. Якщо користувач був зареєстрований раніше, він повинен авторизуватися (ввести свій логін та пароль, вказані при реєстрації).
2.2. «Віртуальна довідка» виконує запити:
  • про наявність у фондах бібліотеки конкретного видання, законодавчих актів міністерств та відомств України, Російської Федерації та країн колишнього СРСР
  • відомості і факти про історію, економічний, культурний і соціальний розвиток України
  • тематичні запити (підбір літератури за конкретною темою – до 5 назв)
  • запити про уточнення бібліографічних даних видання. 
2.3. Питання ставляться у довільній формі українською або російською мовами. Повідомлення про відповідь надсилається на електронну адресу, вказану при реєстрації.
2.4. При замовленні списку літератури бажано вказати тип документу (книга, стаття з періодичного видання тощо).

3. Обмеження

3.1. Віртуальна довідкова служба працює 5 днів на тиждень (крім вихідних та святкових днів) з 10 до 17 години.
3.2. Виконується 5 довідок на добу.
3.3. Від одного користувача приймається один запит на добу.
3.4. Кожен запит має містити лише одне питання, всі інші – ігноруються.
3.5. Запити виконуються в порядку їх отримання протягом 1-3 діб (без врахування вихідних та святкових днів).
3.6. Довідки про наявність книги на полицях не надаються.
3.7. Кількість джерел за тематичним запитом обмежена – не більше 5 бібліографічних описів, включаючи посилання на ресурси Інтернет.
3.8. Відповіді не даються на запити:
  • пов’язані з наданням готових текстів рефератів, курсових, дипломних, наукових робіт тощо та пошуком їх у мережі Інтернет
  • пов’язані з наданням інформації комерційного характеру (купівля-продаж тощо)
  • дуже великі запити, що потребують глибокого наукового пошуку та підключення додаткових джерел інформації, які відсутні в ЦРБ імені Ф.Достоєвського
  • пов’язані з розв’язанням математичних, фізичних, хімічних задач, перекладом текстів
  • надіслані електронною поштою (без заповнення форми)
  • пов’язані з наданням інформації розважального характеру (розв’язування кросвордів, участь в інтелектуальних вікторинах та інших конкурсах)
3.9. Не надається інформація, що суперечить чинному законодавству України.
3.10. Не надсилаються електронні копії документів, а лише надаються довідки про наявність документів в ЦРБ імені Ф.Достоєвського та бібліотеках Централізованої бібліотечної системи Солом’янського раойну м. Києва.
3.11. ЦРБ імені Ф.Достоєвського залишає за собою право видаляти некоректні і неконструктивні питання та репліки.
3.12. У разі порушення будь-якої з умов служби «Віртуальна довідка» працівники мають право не відповідати на запит.
3.13. За систематичні порушення умов служби користувач може бути позбавлений можливості ставити нові питання.

Немає коментарів: